מגעים מתקדמים להסדרת טיסות ישירות לאומן

איתי גדסי No Comments on מגעים מתקדמים להסדרת טיסות ישירות לאומן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לראשונה נחיתות באומן?: במהלך ביקורו של שר הפנים אריה דרעי עם בכירי משרדו בנמל התעופה בן גוריון, נפגש השר עם מנכ״ל חברת אל-על דוד מיימון ובכירי החברה. המנכ״ל מימון הציג בפני השר את הישגי החברה מבחינה בינלאומית וכן את האימון הרב לה זוכה החברה מבחינת הציבור.

בנושא זה ציין המנכ״ל את הדאגה למגזר החרדי וסיפר לשר דרעי, כי הוא נמצא במגעים עם ראש עריית אומן שבאוקראינה להכשיר את שדה התעופה בעיר להמראות ונחיתות מטוסי אל-על. במידה והתכנית תצא לפועל, זו תהיה בשורה גדולה לעשרות האלפים הטסים לציונו של רבי נחמן מברסלב בראש השנה.

כיום, נאלצים עשרות האלפים לנחות בשדה התעופה בקייב או באודסה ולהטלטל עם מזוודותיהם במשך שעות בדרכים המשובשות עד לעיר אומן. ״נחיתת מטוסי אל-על בעיר אומן עצמה תביא להקלה גדולה להמונים״, אמר השר דרעי ושאל האם שדה התעופה העירוני כשיר לקלוט את מאות הטיסות. המנכ״ל השיב כי ניתן להיערך לכך באמצעות ביתנים מיוחדים שיוצבו שם למעבר מהיר של ההמונים.

בהמשך, נפגש השר עם הנהלת מרכז ההגירה והאוכלוסין בשדה, ועמד מקרוב על השירות המתקדם וההיערכות המיוחדת בזמני שיא, כמו ערבי חגים וחודשי הקיץ. ונחשף לגידול החד מידי שנה של תנועת הנכנסים והיוצאים בשדה התעופה בן גוריון ולעובדה כי מספר התיירים הנכנסים לישראל נותר קבוע ולא גדל.



0 תגובות